اخبار عمومی

اخبار عمومی (3)

نخستین کارگاه تحلیل مه داده به عنوان خدمت: معماری، الگوریتم‏‌ها، و کاربردها در انفورماتیک سلامت (در حاشیه کنفرانس داده کاوی 2017) در تاریخ 23 مرداد 1396 (14 آگوست 2017) در هالیفاکس کانادا برگزار می‌گردد.

این کارگاه شامل سخنرانی‌های کلیدی اساتید مدعو، میزگرد، و ارائه مقالات و پوستر است. همچنین وقت قابل توجهی برای بحث آزاد با رویکرد اشتراک گذاری تجارب و شناسایی مسیرهای آتی اختصاص خواهد یافت.

صفحه اصلی کارگاه : http://bigdas.org

پس از مدت یک سال از فعالیت سامانه درس افزار سدا بصورت آزمایشی،  با همت اعضای تیم سدا و دپارتمان آموزش  سامانه درس افزار سدا با آدرس CW.SDAT.ir به مناسبت ۱ آبان، روز آمار و برنامه‌ریزی، شروع به فعالیت نمود.  هدف از راه‌‌اندازی این سامانه افزایش کیفیت فرآیندهای آموزشی و مکانیزه کردن کارگاه‌ها، وبینارها و درس‌های آموزشی دانشگاهی است که توسط اعضای سدا برگزار می‌گردد. هر یک از اعضای سدا می‌توانند از این به بعد از امکانات این سامانه استفاده کنند. 

 

 ورژن جدید ربات پشتیبان R   با  لینک @R_user_bot و با محتوای زیر به همت اعضای سدا و با مدیریت سید جمال میرکمالی و امین روشنی منتشر شد. محتوای این ربات شامل موارد زیر است: 

? فایل‌های آموزشی فارسی و لاتین
? ویدیوهای آموزشی فارسی و لاتین
?لینک دانلود نرم افزار R و ویرایشگرها
?معرفی کتاب‌ها و منابع دیگر
?معرفی گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌های مفید

 آدرس ربات  تلگرام:   https://telegram.me/R_user_bot

درباره ما

سدا در لغت به معنای کلام درست است. این لغت مخفف آوایی نام انگلیسی تیم یعنی Scientific Data Analysis Team است که به معنای تیم تحلیل علمی داده‌هاست. سدا متشکل از متخصصانی در زمینه‌های تحلیل آماری، تحلیل تجاری یا هوش تجاری، تحلیل داده‌های بزرگ، یادگیری ماشین یا هوش مصنوعی، تحلیل‌های داده‌های علوم زیستی شامل بیوانفورماتیک و علوم شناختی است.

تماس

آدرس: تهران- سعادت آباد - خیابان صراف‌های شمالی - خيابان سيزدهم غربي روبروي درب شهرداري منطقه دو پلاك ١٥  واحد ١ طبقه اول

شماره تماس: 09101992800

ایمیل: info@sdat.ir

فرم تماس با ما

 

فرم ورود